بایگانی نوشته‌ها


ضروریات برندینگ و تبلیغات

ضروریات برندینگ و تبلیغات

تبلیغات برای یک سازمانی تازه‌ تاسیس نیازمند داشتن اطلاعات کافی، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای استراتژیک تصمیم های اتخاذ شده است. در غیر این صورت و بسته به توصیه های بازاریاب های غیر حرفه ای ممکن است هزینه های غیر منطقی و زیادی برای تبلیغات انجام شود لیکن اثربخشی لازم بدست نیاید.
نکته مهمتر آن است که تبلیغات یک حلقه از زنجیره برندینگ برای هر کسب و کاری هست و اگر به درستی و جامعیت به این زنجیره توجه نشود نتیجه مطلوب از تبلیغات حاصل نخواهد شد. از این رو در ادامه مراحل کلیدی برای ایجاد برندی موفق برای ارائه شده است که تبلیغات نیز بخشی از این مراحل است.

درباره‌ی نویسنده
تمام مطالب و مقاله های منتشر شده در این وبسایت توسط مهندس حسین صادق فر، با عنوان مشاور مدیریت تدوین شده است. برخی از این مقاله ها تجارب شخصی نویسنده، برخی ترجمه و برخی گردآوری شده از منابع مختلف هستند و همگی در راستای تشریح ابزارها و فنون مدیریت بوده و مطالعه آنها قطعا کمک مفیدی به مدیران سازمان ها خواهد کرد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...